11.11.11

waiting.


Okay. Jeg er utålmodig. Min side hos BD er ikke helt oppe og køre endnu og jeg har det næsten lidt dårligt med at bloggen bare står stille hele dagen. Så jeg vover mig ud i at lave et lille indlæg, til trods for jeg har fået at vide at jeg først skal begynde at blogge igen når jeg er ovre på BD. I dag hoppede jeg i min lækre strik, som jeg købte i Det Gyldne Dådyr til et marked her i sommers. Jeg synes det ville være for meget med en læbestift til trøjen, men en scrunchie kunne jeg lige klare. Jeg kan ret godt lide farverne i billedet og (igen) at jeg ser lidt sløv ud i øjnene - jeg ved ikke hvad det er, men det er lidt sejt.
Jeg ved ikke hvornår BD-siden kommer op og køre - jeg håber det sker her i weekenden, vi får se.. Hav en dejlig weekend!

Okay. I'm a bit impatient. The Bloggers Delight-blog isn't up and running yet and I'm feeling guilty about letting the blog stand still. So I'm daring to write a post, despite the fact that I was told not to until I could blog on the BD-blog. Today I wore my lovely knit that I bought at a market this summer. I thought it would be too much with a lipstick, but a scrunchie would just do. I love the colours of the photo and that I (again) am looking a bit sedated in the eyes - I don't know what it is, but it's cool.
I don't know when the BD-blog will work - I hope it'll be during the weekend, we'll see... Have a great weekend guys!

4 comments:

Christine Bonde said...

Wuuuhuuu, schruncies er så fede! :D

JEAN-PIERRE said...

glad you decided to post, i'm so very impatient myself

Unknown said...

Great blog!! I love to read.

http://www.trendin.com/best-formal-shirts_411

Unknown said...

superb post!!!

www.trendin.com/womens-tees-tops-17